Scarlet email instellingen voor Outlook

Scarlet Op deze pagina vind je de Scarlet mail instellingen voor Outlook. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Scarlet, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Scarlet email op een Outlook in te stellen. De exacte stappen kunnen per model verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

Mail instellingen Scarlet

POP / IMAP pop3
Inkomende server pop.scarlet.be
Inkomende poort 100
SSL (beveiliging) inkomend none
Uitgaande server smtp.scarlet.be
Uitgaande poort 25
Inloggen vereist yes

Outlook stappenplan voor Scarlet mail

1 Start Outlook, klik op het tabblad bestand en klik in de categorie informatie op Accountinstellingen.

Klik op het tabblad bestand en klik in de categorie 'Informatie' op 'Accountinstellingen'

2 Maak een nieuw email account aan.

Klik in het tabblad 'Email' op 'Nieuw'

3 Schakel 'Serverinstellingen' in en klik op volgende.

Vink 'Serverinstellingen' aan.

4 Selecteer Internet-e-mailadressen, klik op volgende en vul de volgende gegevens in onder gebruikersgegevens:

Uw naam: uw volledige naam.
E-mailadres: uw volledige e-mailadres.

5 In het vak Type Account onder Servergegevens selecteer je pop3 en vul je de volgende gegevens in:

Inkomende e-mail: pop.scarlet.be
Inkomende poort: 100

Uitgaande e-mail: smtp.scarlet.be
Uitgaande poort: 25

6 Onder Aanmeldingsgegevens vul je de volgende instellingen in:

Email: uw Scarlet email-adres
Wachtwoord: uw Scarlet email-wachtwoord

Aanmelden met beveiliging: none

7 Gefeliciteerd, je account is toegevoegd!

Klik op 'Accountinstellingen testen'. Als alles goed gaat klik je op volgende en vervolgens op voltooien.

Vraag en antwoord

Heb je een vraag over het instellen van email op je Outlook of denk je dat je een andere Scarlet kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!

  • Kan al sinds 20 november 2020 11.13uur geen emails meer versturen in outlook. Emails ontvangen is geen probleem. Versturen lukt niet. Heb hier voor al vele telefoons geslagen maar nog altijd geen oplossing. Word telkens van het kastje naar de muur gestuurd.

    3 месяцы таму
  • Ik heb nu scarlet tv,internet.Maar heb geen emailadres gekregen om berichten enz te doen.Is dit normaal??

    4 месяцы таму
  • Mail box instellen lukt niet Hierdoor werken aliassen niet

    4 месяцы таму
  • Nieuw wachtwoord mail instellen lukt niet.

    4 месяцы таму
  • Hllo, Ik vind POP3 niet bij de instellingen ?

    4 месяцы таму
  • Ik krijg het email adres niet toegevoegd in outlook . Hoe moet ik het doen want geeft telkens aan dat het wachtwoord fout is ;Moet ik de gebruikersnaam van account geven of van het emailadres

    7 месяцаў таму
  • Ik krijg het email adres niet toegevoegd in outlook . Hoe moet ik het doen want geeft telkens aan dat het wachtwoord fout is ;Moet ik de gebruikersnaam van account geven of van het emailadres

    7 месяцаў таму
  • Beste Ik krijg op mijn laptop mijn scarlet email adres maar niet in orde op outlook e mail ontvanger . Ik probeer dit te doen via e mail synchroniseren en daarna andere e mail accounts . wat doe ik fout?

    8 месяцаў таму
  • ik heb een klein jaar scarlet diensten( en naar tevredenheid, tot hiertoe) en wil nu graag mijn nieuw email adres gebruiken en doorgeven aan mijn contacten. ik raak er niet aan uit. Wat moet ik doen aub mijn klantnr S5802962. met dank

    11 месяцаў таму
  • Omwille van de beveiliging werk ik nu met VPN, als VPN aan staat kan ik geen mail meer versturen Vermoedelijk omwille van de smet instellingen? oa poort 25 zou spelbreker zijn. Oplossing?

    1 год таму