Scarlet email instellingen voor Android

Scarlet
Op deze pagina vind je de Scarlet mail instellingen voor Android. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Scarlet, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Scarlet email op een Android in te stellen. De exacte stappen kunnen per model verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

Mail instellingen Scarlet

POP / IMAP pop3
Inkomende server pop.scarlet.be
Inkomende poort 100
SSL (beveiliging) inkomend none
Uitgaande server smtp.scarlet.be
Uitgaande poort 25
Inloggen vereist yes

Android stappenplan voor Scarlet mail

1 Open uw Email applicatie vanuit het menu, voeg een nieuw account toe en kies 'Overig'.

Als u nog geen account heeft kunt u gelijk beginnen met instellen. Open anders 'Instellingen' in de email app en kies voor 'Voeg account toe'.

2 Vul in het volgende scherm uw account gegevens in en klik op 'Login':

Email: uw Scarlet email-adres
Wachtwoord: uw Scarlet email-wachtwoord

3 Kies pop3 en vul onder onder 'Server inkomende post' de volgende gegevens in:

pop3 server: pop.scarlet.be
Beveiligingstype: none
Poort: 100

4 Uw account is nu klaar voor gebruik.

Gefeliciteerd, uw account is nu ingesteld. Open de email app op uw smartphone om uw e-mail te gebruiken.

Vraag en antwoord

Heb je een vraag over het instellen van email op je Android of denk je dat je een andere Scarlet kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!

  • ik probeer al een hele tijd mijn emailadres op mijn telefoons te zetten

    3 месяцы таму
  • Ik probeer al uren een emailaccount van Scarlet te installeren op ee nieuwe GSM maar dat lukt dus niet. Ook al gebruik ik alle gegevens (instellingen) die bij Scarlet vermeld worden. HELP !

    1 год таму
  • Ik probeer al uren om een emailaccount van Scarlet op een nieuwe GSM te installeren aan de h

    1 год таму
  • Ik kan mijn email niet lezen op mijn smartphone, zegt altijd dat wachtwoord of gebruikersnaam fout is.

    1 год таму
  • Ik kan mijn email niet lezen op mijn smartphone, zegt altijd dat wachtwoord of gebruikersnaam fout is.

    1 год таму
  • Ik kan mijn email niet lezen op mijn smartphone, zegt altijd dat wachtwoord of gebruikersnaam fout is.

    1 год таму
  • Beste, Ik gebruik de nieuwe Motorola Edge 20 en wil er mijn Scarlet email op installeren. Tevergeefs !! Na enkele pogingen kan ik noch mijn POP3 noch de inkomende en uitgaande servers, poorten en beveiliging meer kiezen, zowel bij handmatig als gewoon instellen. Ik heb 'overig' gekozen en mijn gebruikersnaam en paswoord ingevoerd. Ik ben aan het eind van mijn Latijn...op mijn vorig toestel, een Samsung A40 was er geen probleem. Kan u mij contacteren op nummer 0477 573.171 ?? Alvast bedankt, MVG, Bert Briers

    2 гады таму
  • Beste, Ik probeer een e-mail account te maken op mijn smartphone Huawei. Ik volg alle stappen en vul alles (hopelijk) correct in, maar krijg het bericht dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de server. Wat doe ik verkeerd?

    2 гады таму
  • Ik gebruik de outlook app op mijn Samsung galacy A12 en daar moet ik zowel een POP gebruikersnaam en wachtwoord als een SMTP gebruikersnaam en wachtwoord invullen. Ik heb gen idee wat dat dan moet zijn.

    2 гады таму
  • Ik kan mijn scarlet-account niet toevoegen aan het outlook-account in mijn nieuwe smartphone, hoewel ik het hele stappenplan nauwgezet volg. Steeds is de melding dat mijn wachtwoord fout is. Ik ben er zeker van dat ik het wachtwoord in zijn laatst gewijzigde vorm (16 dagen geleden) meermaals heb ingevoerd. Men vraagt wel naar de wachtwoorden van mijn pop3 en smtp-server (wat niet in het stappenplan staat). Mijn nieuwe toestel is een Galaxy S21 5G. Moet het stappenplan aangepast worden? Graag je repliek. Jan De Maeyer, Vilvoorde

    3 гады таму