POP / IMAP | pop3 |
Inkomende server | pop.scarlet.be |
Inkomende poort | 100 |
SSL (beveiliging) inkomend | none |
Uitgaande server | smtp.scarlet.be |
Uitgaande poort | 25 |
Inloggen vereist | yes |
Als u nog geen account heeft kunt u gelijk beginnen met instellen. Open anders 'Instellingen' in de email app en kies voor 'Voeg account toe'.
Email: uw Scarlet email-adres
Wachtwoord: uw Scarlet email-wachtwoord
pop3 server: pop.scarlet.be
Beveiligingstype: none
Poort: 100
Gefeliciteerd, uw account is nu ingesteld. Open de email app op uw smartphone om uw e-mail te gebruiken.
Heb je een vraag over het instellen van email op je Android of denk je dat je een andere Scarlet kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!
Beste, Ik gebruik de nieuwe Motorola Edge 20 en wil er mijn Scarlet email op installeren. Tevergeefs !! Na enkele pogingen kan ik noch mijn POP3 noch de inkomende en uitgaande servers, poorten en beveiliging meer kiezen, zowel bij handmatig als gewoon instellen. Ik heb 'overig' gekozen en mijn gebruikersnaam en paswoord ingevoerd. Ik ben aan het eind van mijn Latijn...op mijn vorig toestel, een Samsung A40 was er geen probleem. Kan u mij contacteren op nummer 0477 573.171 ?? Alvast bedankt, MVG, Bert Briers
1 год тамуBeste, Ik probeer een e-mail account te maken op mijn smartphone Huawei. Ik volg alle stappen en vul alles (hopelijk) correct in, maar krijg het bericht dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de server. Wat doe ik verkeerd?
1 год тамуIk gebruik de outlook app op mijn Samsung galacy A12 en daar moet ik zowel een POP gebruikersnaam en wachtwoord als een SMTP gebruikersnaam en wachtwoord invullen. Ik heb gen idee wat dat dan moet zijn.
1 год тамуIk kan mijn scarlet-account niet toevoegen aan het outlook-account in mijn nieuwe smartphone, hoewel ik het hele stappenplan nauwgezet volg. Steeds is de melding dat mijn wachtwoord fout is. Ik ben er zeker van dat ik het wachtwoord in zijn laatst gewijzigde vorm (16 dagen geleden) meermaals heb ingevoerd. Men vraagt wel naar de wachtwoorden van mijn pop3 en smtp-server (wat niet in het stappenplan staat). Mijn nieuwe toestel is een Galaxy S21 5G. Moet het stappenplan aangepast worden? Graag je repliek. Jan De Maeyer, Vilvoorde
1 год тамуIk kan mijn smartphone niet meer openen, vragen wachtwoord dat ik niet heb .
2 гады тамуIk kan mijn smartphone niet meer openen, vragen wachtwoord dat ik niet heb .
2 гады тамуBeste ik.woon in Molenaarsstraat 142 9000 gent Ik heb van scarlet een aansluiting maar ik ben al 10 dagen aan het wachten voor technieker . Om het instaleren ik bel jullie niemand antwoord is dat de servise van jullie ? Contacteer me aub 0484254111
2 гады тамуIk kan mijn email niet lezen op mijn smartphone, zegt altijd dat wachtwoord of gebruikersnaam fout is.
2 гады тамуik weet het paswoord van mijn email account niet meer mijn mobiel nummer 0456065724
2 гады тамуIk heb nu een samsung galaxy a21 s. Google mail wil de scarlet email niet aanvaarden wegens veiligheidsredenen. Wat kan hier aan gedaan worden. Ik verwacht dringend een antwoord hierop en zonodig de aanpassingen van uw instellingen.
2 гады таму
Vraag en antwoord