POP / IMAP | imap |
Inkomende server | imap.proximus.be |
Inkomende poort | 993 |
SSL (beveiliging) inkomend | ssl |
Uitgaande server | relay.proximus.be |
Uitgaande poort | 587 |
Inloggen vereist | yes |
Klik op het tabblad bestand en klik in de categorie 'Informatie' op 'Accountinstellingen'
Klik in het tabblad 'Email' op 'Nieuw'
Vink 'Serverinstellingen' aan.
Klik op 'Accountinstellingen testen'. Als alles goed gaat klik je op volgende en vervolgens op voltooien.
Heb je een vraag over het instellen van email op je Outlook of denk je dat je een andere Proximus kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!
Beste, ik ondervind problemen bij het versturen van e-mails, via outlook 2019. Blijkbaar zijn de poorten veranderd bij proximus??? Kunt U de juiste info geven aub?
1 год тамуSedert maandag 17/01 kan ik geen e-mails meer openen op mijn smartphone! Sedert deze datum 2x een persoonlijk bezoek naar een Proximus winkel en 2x een telefonisch contact met een Proximus bediende. Resultaat: 0,00 Steeds eenzelfde antwoord: het probleem is ons bekend, wij kunnen er niets aan doen, weten niet wanneer het zal opgelost zijn, wij werken er hard aan, blijf maar proberen het zal in orde komen. Ik lees sedert bijna 2 weken op mijn smartphone: 'ophalen berichtinhoud mislukt' of 'netwerkverbindingsfout'. WAT IS ER AAN DE HAND??? WANNEER ONTVANG IK EEN BERICHT VAN PROXIMUS? WANNEER IS DIT HERSTELD? OF WANNEER KRIJG IK EEN GOEDE RAAD ALS 'STAPT OVER NAAR TELENET'? Ik hoop nu wel snel (= vandaag?) een reactie op deze mail. Groeten, Brice Verheust
2 гады тамуHoe opnieuw instellen
2 гады тамуKan niet op het tabblad 'schakel serverinstellingen in' geraken.
2 гады тамуBeste, desondanks nogmaals proberen lukt het niet om aan te melden bij de inkomende mailserver (melding 'aanmelden bij server voor inkomende e-mailberichten (IMAP): de verbinding met de server is onderbroken. .....'). Ik krijg bij sommige pogingen (ben al 3 uur bezig met vanalles uit te proberen) wel soms een email met bericht toe van Microsoft ('Dit e-mailbericht is bij het testen van de instellingen voor uw account automatisch vanuit Microsoft Outlook verzonden. ').
3 гады тамуKan geen e-mail meer ontvangen of zenden
3 гады тамуBen overgestapt van Telenet naar Proximus. Wil nu mijn outlook overzetten naar Proximus, met behoud van bestaande mailadres. Lukt langs geen kanten. Info bij beide providers onvoldoende, zou toch makkelijk moeten kunnen. DRINGEND! En hoe krijg ik antwoord, vermits outlook niet werkt?
3 гады тамуik wil outlook 2019 pro plus instellen om mijn mails te ontvangen en verzenden maar ik ben mijn wachtwoord vergeten.... hoe kan ik dat resetten?
3 гады тамуBeste, ik heb op mijn pc net een windows-update gekregen waardoor mijn skynet-account uit Outlook verdwenen was. Als ik de instructie volg om deze account toe te voegen, lukt dit niet. Graag assistentie in deze problematiek. Ik werk als zelfstandige en heb mijn mails in Outlook uiteraard zeer van doen ! Alvast bedankt ! Vg, Marc 0477/564426
3 гады тамуBeste Wanneer ik een mail verzend met mijn e-mail adres: christine.landtmeters@skynet.be dan wordt de mail goed verstuurd, maar degene die de mail ontvangt, heeft als afzender Andre Janssen (andreas.janssen@skynet.be). Dit betekent dat sommige dan de mail gewoon deleten omdat ze dit niet beschouwen als een mail van mij. Hoe komt dit en hoe kan ik dan veranderen? We hebben natuurlijk maar één abonnement bij proximus en willen allebei (christine.landtmeters@skynet.be en andreas.janssen@skynet.be afzonderlijk mails kunnen versturen. Christine Landtmeters
3 гады таму
Vraag en antwoord