Skynet.be email instellingen voor Outlook

Skynet.be
Op deze pagina vind je de Skynet.be mail instellingen voor Outlook. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Skynet.be, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Skynet.be email op een Outlook in te stellen. De exacte stappen kunnen per model verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

Mail instellingen Skynet.be

POP / IMAP imap
Inkomende server imap.proximus.be
Inkomende poort 993
SSL (beveiliging) inkomend ssl
Uitgaande server relay.proximus.be
Uitgaande poort 587
Inloggen vereist yes

Outlook stappenplan voor Skynet.be mail

1 Start Outlook, klik op het tabblad bestand en klik in de categorie informatie op Accountinstellingen.

Klik op het tabblad bestand en klik in de categorie 'Informatie' op 'Accountinstellingen'

2 Maak een nieuw email account aan.

Klik in het tabblad 'Email' op 'Nieuw'

3 Schakel 'Serverinstellingen' in en klik op volgende.

Vink 'Serverinstellingen' aan.

4 Gefeliciteerd, je account is toegevoegd!

Klik op 'Accountinstellingen testen'. Als alles goed gaat klik je op volgende en vervolgens op voltooien.

Vraag en antwoord

Heb je een vraag over het instellen van email op je Outlook of denk je dat je een andere Skynet.be kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!

  • Kan geen verbinding op outlook 2022 met de gegeven instellingen

    2 месяцы таму
  • Ik kan geen e-mails versturen en ontvangen in outlook op mijn nieuwe HP laptop, Op mijn gsm en mij oude laptop kan ik gelukkig wel nog e-mails ontvangen. Wat gaat er mis?

    9 месяцаў таму
  • Ik gebruik een andere laptop en als ik mijn skynetadres wil instellen krijg ik steeds de melding dat dit adres reeds bestaat en ik een ander moet kiezen. Hoe kan ik dit oplossen?

    10 месяцаў таму
  • instellen van mail

    1 год таму
  • Bij de "verzonden items" staat steeds mijn email adres vermeld i.p.v het adres van de geadresseerde

    1 год таму
  • I heb een nieuwe iMac. Alle gegevens zijn overgezet vanaf mijn Macbook. Ik wil beiden blijven gebruiken. Echter, alles moet ik versturen en ontvangen via webmail, en de verzonden berichten kan ik niet meer zien. Niet de laatste verzonden, van 30 november 2021, noch de eerste van 12 jaar terug.

    1 год таму
  • kan geen mails ontvangen

    1 год таму
  • kan geen mails ontvangen

    1 год таму
  • Hoe kan je e-mail van skynet onder IMAP wijzigen naar POP zonder verlies van archief en zonder het e-mailadres te moeten wijzigen?

    1 год таму
  • Kan geen mails versturen maar ik ontvang ookgeen mails meer alles al geprobeerd ?

    1 год таму