Outlook - Euphony mail instellen

Stappenplan Outlook Euphony

Op deze pagina vind je de Euphony mail instellingen voor Outlook. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Euphony, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Euphony email op Outlook in te stellen.

De exacte stappen kunnen per versie verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

1 Start Outlook, klik op het tabblad bestand en klik in de categorie informatie op Accountinstellingen.

2 Klik in het tabblad Email op Nieuw.

3 Schakel Serverinstellingen in en klik op volgende.

4 Selecteer Internet-e-mailadresen, klik op volgende en vul de volgende gegevens in onder gebruikersgegevens:

Uw naam: uw volledige naam.
E-mailadres: uw volledige e-mailadres.

5 In het vak Type Account onder Servergegevens selecteer je pop3 en vul je de volgende gegevens in:

Inkomende e-mail: mail.euphony.be
Inkomende poort:


Uitgaande e-mail: smtp.euphony.be
Uitgaande poort:

6 Onder Aanmeldingsgegevens vul je de volgende instellingen in:

Email: uw Euphony email-adres
Wachtwoord: uw Euphony email-wachtwoord

Aanmelden met beveiliging: none

7 Klik op Accountinstellingen testen. Als alles goed gaat klik je op volgende en vervolgens op voltooien.

Vraag en antwoord

  • Mijn mailbox is vol hoe maak ik die leeg ?

    10 maanden geleden
  • Beste, sinds enige tijd krijg ik op mijn smartphone emails van Euphony(?) die getiteld zijn: mij (geen onderwerp) en dan een oneindige reeks van letters en gegevens waar ik niets mee kan. Deze mails krijg ik ook op een gmailaccount maar dan als leesbaar bericht. Hopelijk kunnen jullie me helpen om de nietszeggende emails te verwijderen zodat ik die niet meer ontvang. Vriendelijke groeten, Michel Jamers

    11 maanden geleden
  • Beste, Mijn euphonymail wordt ook door iemand anders gelezen is het mogelijk deze account te sluiten? Graag antwoord op suzy.dresselaers@telenet.be

    1 jaar geleden
  • ik zou graag mijn wachtwoord van mijn emailadres wijzigen maar ik ken mijn huidig niet meer. Kunnen jullie mij helpen om dit te veranderen

    1 jaar geleden
  • Mijn contactpersonen melden mij dat ze mij Emails sturen maar dat ze allemaal terug komen en ik heb ze niet ontvangen .Mijn mbs is 3.8 en volgens mij veel te weinig .Wat moet ik doen

    1 jaar geleden
  • Mijn contactpersonen melden mij dat ze mij Emails sturen maar dat ze allemaal terug komen en ik heb ze niet ontvangen .Mijn mbs is 3.8 en volgens mij veel te weinig .Wat moet ik doen

    1 jaar geleden
  • allinkomende en uitgaande mails komen niet meer o het scherm wanneer ik windows mail open. via webmail.euphonynet.be kan ik ze wel opvragen op mijn mailadres is engelen.william@euphonynet be en ik ken mijn wachtwoord maar het wachtwoord van yvette ken ik niet meer. is het mogelijk mij dat wachtwoord te bezorgen zodat ik de mails ook kan opvragen u moogt het wachtwoord ook sturen naar engelen_william@hotmail.com dank bij voorbaat engelen william eenmeilaan 13 3650 dilsen stokkem

    1 jaar geleden
  • hoe komt het dat ik wel mails kan ontvangen maar geen mails kan versturen

    1 jaar geleden

Post een vraag of geef antwoord!

Mail instellingen Euphony

POP / IMAP pop3
Inkomende server mail.euphony.be
Inkomende poort
SSL (beveiliging) inkomend none
Uitgaande server smtp.euphony.be
Uitgaande poort
Inloggen vereist yes