POP / IMAP | pop3 |
Inkomende server | pop.scarlet.be |
Inkomende poort | 100 |
SSL (beveiliging) inkomend | none |
Uitgaande server | smtp.scarlet.be |
Uitgaande poort | 25 |
Inloggen vereist | yes |
Klik op uw provider naam als deze in het overzicht staat, of klik op 'Anders'
Uw email account is nu opgeslagen. In de volgende stappen checken we of alle instellingen goed staan.
Gebruik SSL: aan
Authenticatie: wachtwoord
Serverpoort: 100
Gebruik SSL: aan
Authenticatie: wachtwoord
Serverpoort: 25
Heb je een vraag over het instellen van email op je iPhone of denk je dat je een andere Scarlet kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!
Ik kan sinds vandaag geen mails meer uitsturen vanop iphone of ipad Wat is er gewijzigd?
1 месяц тамуdit stappen plan werkt niet voor iPhone 12... heb met mijn alias (JxxJ@scarlet.be) en ook mijn gebruikersnaam tsbxxxx@scarlet.be geprobeerd maargeeft steeds foutmelding. Hij vraagt geen controle voor settings SSL of andere..... ergerlijk
4 гады тамуSinds de laatste upgrade van mijn iPhone 7 kan ik geen e-mail meer ontvangen of versturen. Heb jullie instructies en die van Apple opgevolgd zonder resultaat
4 гады тамуUw stappenplan gevolgd voor het activeren van mijn mails maar bij de laatste stap 'Geavanceerd'> 'Inkomend -instellingen' moet ik tot slot de serverpoort invullen. Ik krijg daar standaard een getal ingevuld (995) en krijg enkel een numeriek klavier ter beschikking. Volgens uw laatste stap zou ik hier nogthans 'pop.scarlet.be moeten invullen.
5 гадоў тамуIk heb alle stappen gevolgd om mijn emails te kunnen zien op mijn iPhone 6plus. Ik krijg steeds de melding datpop.scarlet.be niet reageert. Ik zou de juiste accountinfo moeten controleren? Kunt u mij verder helpen zodat ik mijn mails Kann zien op mijn iPhone? mvg
5 гадоў тамуbij stap 5 en 6 staat bij gebruikersnaam email, heb daar els.de.visscher@scarlet.be ingevuld mijn email adres) Wachtwoord : uw email wachtwoord - hier heb ik het wachtwoord ingevuld om op de pagina van scarlet te kunnen komen. Je moet hier toch niet je gebruikersnaam invullen of wel ? dit is ev1712840 Bij stap 7 kreeg ik de melding dat het niet gelukt is. Welke bovenstaande gegevens zijn dan foutief ingevuld ? 'k vermoet dat het wachtwoord fout is, maar wachtwoord is niet de gebruikersnaam, dus....????
5 гадоў тамуIk krijg mijn email (rik.hofmans@yucom.be) niet ingesteld op mijn iPhone 6plus. Ik volgde de aangegeven stappen, maar bij stap 9 wanneer ik 25 ingevuld heb bij serverpoort druk ik op Gereed maar dan blijft hij hangen met de boodschap "controleren"...
6 гадоў таму0362
6 гадоў тамуkan geen berichten versturen, geeft aan gebruikersnaam of wachtwoord onjuist
8 гадоў тамуinstalleren mail op IPhone mislukt omdat wachtwoord steeds als onjuist wordt gemerkt.
8 гадоў таму
Vraag en antwoord