Scarlet email instellingen voor iPhone

Scarlet
Op deze pagina vind je de Scarlet mail instellingen voor iPhone. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Scarlet, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Scarlet email op een iPhone in te stellen. De exacte stappen kunnen per model verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

Mail instellingen Scarlet

POP / IMAP pop3
Inkomende server pop.scarlet.be
Inkomende poort 100
SSL (beveiliging) inkomend none
Uitgaande server smtp.scarlet.be
Uitgaande poort 25
Inloggen vereist yes

iPhone stappenplan voor Scarlet mail

1 Open 'Instellingen', klik op 'Wachtwoorden en accounts' en 'Voeg account toe'.

Klik op uw provider naam als deze in het overzicht staat, of klik op 'Anders'

2 Zorg dat 'Email' is aangevinkt en klik op 'bewaar'.

Uw email account is nu opgeslagen. In de volgende stappen checken we of alle instellingen goed staan.

3 Klik op uw zojuist aangemaakte email-adres en kies 'Geavanceerd'. Zorg dat de volgende gegevens goed staan onder 'Inkomende gegevens':

Gebruik SSL: aan
Authenticatie: wachtwoord
Serverpoort: 100

4 Ga terug naar het vorige scherm en klik onder 'Uitgaande gegevens' op smtp.scarlet.be. Zorg dat de volgende gegevens goed staan:

Gebruik SSL: aan
Authenticatie: wachtwoord
Serverpoort: 25

Vraag en antwoord

Heb je een vraag over het instellen van email op je iPhone of denk je dat je een andere Scarlet kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!

  • dit stappen plan werkt niet voor iPhone 12... heb met mijn alias (JxxJ@scarlet.be) en ook mijn gebruikersnaam tsbxxxx@scarlet.be geprobeerd maargeeft steeds foutmelding. Hij vraagt geen controle voor settings SSL of andere..... ergerlijk

    2 гады таму
  • Sinds de laatste upgrade van mijn iPhone 7 kan ik geen e-mail meer ontvangen of versturen. Heb jullie instructies en die van Apple opgevolgd zonder resultaat

    3 гады таму
  • Uw stappenplan gevolgd voor het activeren van mijn mails maar bij de laatste stap 'Geavanceerd'> 'Inkomend -instellingen' moet ik tot slot de serverpoort invullen. Ik krijg daar standaard een getal ingevuld (995) en krijg enkel een numeriek klavier ter beschikking. Volgens uw laatste stap zou ik hier nogthans 'pop.scarlet.be moeten invullen.

    4 гады таму
  • Ik heb alle stappen gevolgd om mijn emails te kunnen zien op mijn iPhone 6plus. Ik krijg steeds de melding datpop.scarlet.be niet reageert. Ik zou de juiste accountinfo moeten controleren? Kunt u mij verder helpen zodat ik mijn mails Kann zien op mijn iPhone? mvg

    4 гады таму
  • bij stap 5 en 6 staat bij gebruikersnaam email, heb daar els.de.visscher@scarlet.be ingevuld mijn email adres) Wachtwoord : uw email wachtwoord - hier heb ik het wachtwoord ingevuld om op de pagina van scarlet te kunnen komen. Je moet hier toch niet je gebruikersnaam invullen of wel ? dit is ev1712840 Bij stap 7 kreeg ik de melding dat het niet gelukt is. Welke bovenstaande gegevens zijn dan foutief ingevuld ? 'k vermoet dat het wachtwoord fout is, maar wachtwoord is niet de gebruikersnaam, dus....????

    4 гады таму
  • Ik krijg mijn email (rik.hofmans@yucom.be) niet ingesteld op mijn iPhone 6plus. Ik volgde de aangegeven stappen, maar bij stap 9 wanneer ik 25 ingevuld heb bij serverpoort druk ik op Gereed maar dan blijft hij hangen met de boodschap "controleren"...

    5 гадоў таму
  • 0362

    5 гадоў таму
  • kan geen berichten versturen, geeft aan gebruikersnaam of wachtwoord onjuist

    7 гадоў таму
  • installeren mail op IPhone mislukt omdat wachtwoord steeds als onjuist wordt gemerkt.

    7 гадоў таму
  • Ik krijg mijn email (els.verhaeghe@yucop.be) niet ingesteld op mijn iPhone 7. Ik volgde de aangegeven stappen, maar bij stap 9 wanneer ik 25 ingevuld heb bij serverpoort druk ik op Gereed maar dan blijft hij hangen met de boodschap "controleren"...

    7 гадоў таму