Belgacom email instellingen voor Outlook

Belgacom
Op deze pagina vind je de Belgacom mail instellingen voor Outlook. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Belgacom, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Belgacom email op een Outlook in te stellen. De exacte stappen kunnen per model verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

Mail instellingen Belgacom

POP / IMAP imap
Inkomende server imap.belgacom.net
Inkomende poort
SSL (beveiliging) inkomend none
Uitgaande server relay.belgacom.ne
Uitgaande poort
Inloggen vereist yes

Outlook stappenplan voor Belgacom mail

1 Start Outlook, klik op het tabblad bestand en klik in de categorie informatie op Accountinstellingen.

Klik op het tabblad bestand en klik in de categorie 'Informatie' op 'Accountinstellingen'

2 Maak een nieuw email account aan.

Klik in het tabblad 'Email' op 'Nieuw'

3 Schakel 'Serverinstellingen' in en klik op volgende.

Vink 'Serverinstellingen' aan.

4 Gefeliciteerd, je account is toegevoegd!

Klik op 'Accountinstellingen testen'. Als alles goed gaat klik je op volgende en vervolgens op voltooien.

Vraag en antwoord

Heb je een vraag over het instellen van email op je Outlook of denk je dat je een andere Belgacom kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!

  • Geachte heren van Belgacom ik zou mijn facturen van willen ontvangen op Emailadres. Met vriendelijke groeten Ivan Van Hoorde...

    3 гады таму
  • Mijn antwoordapparaat zit vol ,maar ik weert niet hoe ik die af moet luisteren . Kunt u mij helpen ? Met vriendelijke groeten

    3 гады таму
  • ik wil mijn outlook opnieuw instellen maar ik ben mijn paswoord vergeten hoe kan ik dit oplossen ik zou ook een tweede mailadres willen aanmaken maar ben ook mijn fa...…. nr vergeten

    4 гады таму
  • Sinds begin van de maand worden mijn berichten niet meer weergegeven in mijn gmail. Ik heb mijn belgacom email-adres daaraan gekoppeld. Nog nooit heb ik problemen gehad en nu krijg ik mijn mails niet meer geopend. Ik krijg de vermelding; 6 februari 2017 om 09:29 Verificatiefout. Fout "invalid user name or password." teruggestuurd door server 6 februari 2017 om 09:11 Verificatiefout. Fout "invalid user name or password." teruggestuurd door server 5 februari 2017 om 14:15 Verificatiefout. Fout "invalid user name or password." teruggestuurd door server 5 februari 2017 om 05:37 Verificatiefout. Fout "invalid user name or password." teruggestuurd door server 4 februari 2017 om 02:31 Verificatiefout. Fout "invalid user name or password." teruggestuurd door server graag antwoord op hilde.deburggrave@gmail.com

    7 гадоў таму
  • inkomende poort is 993 / SSL uitgaande poort is 587 / TLS is trouwens ook zo bij telenet

    7 гадоў таму
  • ik krijg mijn mails niet meer binnen ik heb een nieuw wachtwoord ingevuld al 3 keren in begin alles goed maar daarna wekt het niet meer ze vragen dan je wachtwoord maar het is fout krijg ik nocht tans ging het daar voor wel met het zelfde wachtewoord al van 9.00 deze morgen ik hoop op een antwoord tel 052 370515

    7 гадоў таму
  • Deze morgen heb ik moeten vaststellen dat mijn belgacom.net email adres niet meer toegankelijk is. Zelfs op de Skynet website is het email adres onbekend. Paswoord is telkens juist (Gmail of Hotmail werkt perfect). Zelfs op bepaalde jobsites is mijn belgacom.net email adres niet meer gekend. Any idea?

    7 гадоў таму
  • ik ontvang geen E.mails niet meer

    7 гадоў таму
  • kan mijn berichten niet meer lezen van mijn email metoyouloverke@live.be

    7 гадоў таму
  • Beste, ik zie HIER veel vragen maar GEEN antwoorden, terwijl DIE mij toch wel interesseren. Hoe zie ik die antwoorden?? Thanks, Daniel.

    7 гадоў таму